Loading

Partnereink

Csabakő
 

Reklám

Tanfolyam indul kéthetenteInfo: 30/402-10-10 Galló Ágnes szervező30/938-89-82 Pap András isk.vez.
  
Látogatóink összesen: 23818347

2019. október 13.
H K SZ CS P SZ V
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Ma Kálmán napja van.
Holnap Helén napja lesz.

Vasutat építünk Kínának!

Egyelőre a Budapest–Belgrád közötti szakasz épül meg, ami mindössze 224 kilométer abból a távolságból, ami fontos lenne nekik a pireuszi kikötőig. Pireusz és Budapest között légvonalban 1126 km. a távolság. Április 25-én Kazahsztánba és Kínába utazik Orbán Viktor miniszterelnök, és félő, hogy máris megkötik a szerződéseket. Vajon azokat is titkosítani fogják? Esetleg 80 évre, mint az olajmaffia ügyeit?

Illusztráció: Illyés Tibor/MTI. Forrás: wikipédia

Budapest–Belgrád vasútvonal néven emlegetik, ami azért félelmetes, mert valószínű, hogy Magyarország terhére fogják megépíteni Belgrádig! A magyar részen a távolság 155 km, a szerb részen 169 km. Tehát a bevállalás hosszabb, mint a szerb határig a távolság.240 kilométer/órás sebességgel fognak ezen a rövid szakaszon robogni az általában ruhaneművel és műszaki cikkel, vagyis nem romlandó termékkel a vonatok. Emiatt kétszeresébe kerül a tervek szerint a megépítése. Egy 2017. májusi összeállítás a belgrádi vasútvonalról ITT !

A betervezett 750 milliárd forint nem lesz elég, ismerve például a magyar szokásokat a felárazást, és egyéb költségeket illetően. A legelképesztőbb példa erre a vizes vébé költségeinek elszállása elszámoltatás mentesen. Az Európai Unió ezt a projektet bizony nem fogja támogatni.

A vasútépítésre be fog jönni elég sok kínai munkás is.

A kínai hitel összege több százmilliárd forint lesz, mely mellé társul a Paks II-re felvett vagy felveendő kedvezőtlen kamatozású hitel. Akinek ez még nem elég, adja hozzá az eddig felhalmozott 31 ezermilliárd forintos államadósságot!

Egyszerűbb lenne bevállalni a Kínának fontos vasút megépítését most Pireuszig, azt is bevállalhatja a terhünkre a megbokrosodott kormányunk. Közben pedig szórja világszerte ajándékba a magyar adófizetők pénzét, és épít stadionokat végig a határ mentén Ausztria kivételével minden országban. Az eddig itthon megépült stadionok veszteségesek, mert se foci, se néző. A fenntartási kötelezettséget is rátolták a magyar adófizetőkre. A magyar társadalom helyzete, az egészségügy, az oktatás, a szociális helyzet, a május 1-jével beinduló kilakoltatások nem érik el a kormány ingerküszöbét! A magyar társadalom magára hagyása ellenére egyre népszerűbb a kormánypárt!

Érti ezt még valaki?

Békéscsaba, 2019. április 23.

Összeállította: Anton

Emlékeztető: „Ebből a szempontból sem tűnik okos választásnak Kína, különösen, ha (ahogy Orbán utalt rá) infrastruktúrát akarunk fejlesztetni velük. Peking ugyanis elsősorban azért kezdett el minden harmadik-világbeli országban kikötőket, autópályákat és vasútvonalakat felhúzni az utóbbi időben, mert belföldön már nincs nagyon mit építeni, viszont az utóbbi 30 év folyamatos beruházási lázában hatalmasra duzzadt építőipart valahogy el kell tartani. Következésképpen a kínaiak a saját cégeikkel építtetik a külföldi beruházásokat, ami a Fidesz számára komoly probléma. Milyen magyarázat van a teljesen értelmetlen, 750 milliárdos beruházásra? Kinek áll ez érdekében? Összeszedtük a főbb érveket és teóriákat. Hiszen az uniós autópálya- és vasútépítések az oligarchafinanszírozás legbejáratottabb eszközei, tehát óhatatlanul is érdekellentét van Peking és Mészáros Lőrinc között.” (Részlet az Orbánt jól megvezethették a kínaiak, vagy ő nézi hülyének az EU-t című cikkből)